Lifestyle
Leave a comment

Cum facem muschi de fier (Iron, baby!)

Toate antrenamentele mele de swim-bike-run sunt minunate, dar marturisesc ca uneori devin satula de atat cardio! Asa ca am fost foarte bucuroasa cand s-a ivit ocazia sa incerc ceva nou, sub supravegherea atenta a unui antrenor de la World Class.

Ocazia este legata de un nou proiect in care am ales sa ma implic: The Challenge! Este vorba de trei oameni pasionati de sport (Paul, Silviu si subsemnata) care ne-am inhamat la o provocare de a iesi din afara zonelor noastre confort (fizice si psihice), si de a termina fiecare triatlonul de 226 kilometri de la Barcelona, din 5 octombrie! Da, asta inseamna un “Ironman”, doar ca de fapt nu. Ironman este un brand de concursuri, nu o distanta, dar pentru intelegerea comuna voi enunta in felul urmator: eu, Silviu si Paul am inceput antrenamentele si vom termina fiecare proba individuala de Ironman pe 5 octombrie 2014, la Barcelona!

Phew!!! Suna “challenging”, da? Proiectul nostru The Challenge are menirea de a inspira dragostea de miscare si de depasire a limitelor, si va vom povesti toate momentele prin care trecem, cu bune si cu rele, cu ups and downs, cu grele si usoare. Stay tuned

Ca sa revin la World Class, partenerul nostru de antrenament, ne-au propus sa experimentam niste sesiuni cu un personal trainer. Marturisesc ca eram foarte curioasa sa explorez ce pot sa fac intr-o sala de fitness, pentru ca abilitatile mele se limiteaza la alergat nesfarsit pe banda, si eventual cateva abdomene la un aparat.

Asa ca miercuri de la 7 dimineata (da, orele astea ma bantuie!) m-am vazut cu colegii mei din The Challenge –Silviu si Paul – si cu Oana Stamate, Personal Trainerul nostru, la noul club WorldClass proaspat deschis in Titan. Din start mi-a placut foarte mult de Oana, se vede ca are background de sportiv profesionist, si a stiut sa mentina un echilibru foarte bun intre atitutinea prietenoasa si incurajatoare, si cea de “a pune biciul pe noi”.

"Hmmm, da, da, inteleg, deci asa procedam" (C) Bursu

“Hmmm, da, da, inteleg, deci asa procedam”

Am lucrat timp de o ora, plus incalzire si stretching la sfarsit, acesta din urma fiind din nou o ocazie buna de a invata ceva nou. Exercitiile s-au desfasurat sub forma unui circuit de 8 statii, pe care le-am lucrat succesiv timp de 1 minut la fiecare, plus 15 secunde pauza intre ele. Am repetat de 3 ori. Nu stiu cum suna cand cititi asta, dar va spun eu: a fost INTENS! Ne-a muncit Oana de ne-au sarit capacele!

Unul din exercitiile cele mai faine: aruncam o minge de 3 kg "la cos" :)

Unul din exercitiile cele mai faine: aruncam o minge de 3 kg “la cos” 🙂

Ridicam genunchii la piept

Ridicam genunchii la piept

Da, pe undeva au existat si niste flotari :p

Da, pe undeva au existat si niste flotari :p

La o mica cercetare am aflat ca acest exercitiu se numeste "battle ropes". Si battle a fost :)

La o mica cercetare am aflat ca acest exercitiu se numeste “battle ropes”. Si battle a fost 🙂

Jump baby, sa facem gambele puternice!

Jump baby, sa facem gambele puternice!

Mi-a placut foarte mult toata experienta. A fost greu, chiar foarte greu, mai ales ca nici unul dintre noi nu eram obisnuiti cu genul acesta de exercitii, un mix intre cardio si forta. Am inceput sa imi simt niste muschi in locuri in care nu stiam ca exista, si doua zile dupa m-am plans de febra musculara. Socant pentru mine, de obicei dupa 2-3 ore de inot/ciclism/alergat simt doar o usoara slabiciune in muschi, dar acum am fost praf. Se vede ca am nevoie de mai mult antrenament 🙂

Acestea fiind spuse, abia astept urmatoarea sesiune. Da, stiu ca sunt masochista, dar hey, fiecare cu placerile lui dubioase 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.